چگونه به منظور کاهش آسیب با عظیم پروتئینوری ناشی از سندرم نفروتیک
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سندرم نفروتیک یک گروه از علائم بالینی است، نه خود بیماری است. پروتئینوری عظیم یکی از علائم شایع در میان آنها است، آن است که واقعا اذیت مردم، به طوری که آنها به دنبال برخی از روش های آن برای وادار کردن آسیب های ناشی از آن. سپس، چگونه به منظور کاهش آسیب ناشی از سندرم نفروتیک با سندرم نفروتیک؟

پروتئینوری عظیم چیست؟

همانطور که در بالا ذکر شد، این علائم ناشی از بیماری کلیه است. پس از کلیه ما آسیب دیده، نمی تواند کافی منجر به بعضی از نشت پروتئین را در ادرار، این چیزی است که ما می بینیم و پروتئین آن را به نام. با این بیماری بدتر می شود، بیشتر و بیشتر پروتئین از نشت و فرم را به پروتئین های عظیم.

چگونه به منظور کاهش آسیب ناشی از سندرم نفروتیک با پروتئینوری عظیم به طور طبیعی؟

1. انجام ورزش مناسب برای تقویت سلامت شما این است که مهم تضمین توانبخشی. اما به یاد داشته باشید که خودتان را بیش از حد خسته را ندارد، که کمک کننده برای کنترل فشار خون نیست و ممکن است بار به کلیه خود اضافه کنید.

2. نگه داشتن یک نگرش مثبت، نه در خلق و خوی کم در همه زمان ها، که بی فایده برای سلامتی شما است و ممکن است بیماری را بدتر کند.

3. آیا هر گونه دارو بدون اجازه از دکتر خود را ندارد، زیرا برخی از داروها ممکن است کلیه شما صدمه دیده است اگر شما آنها را اشتباه. بنابراین هر زمان که شما به زمین ناراحت کننده، آیا رفتن به دکتر خود است که می تواند به پیشگیری از بیماری شما را بدتر می رود را ببینید.

4. رژیم غذایی کم پروتئین است که می تواند به شما کمک کند به کاهش پروتئین در ادرار و کاهش بار کار از کلیه های خود را نگه دارید.

کارشناسان شما یادآوری، آیا توجه به جزئیات زندگی خود و به شکل یک عادت زندگی سالم بسیار مهم است که برای به دست آوردن بهبود پیش از آن. اگر سوال دیگری در مورد سندرم نفروتیک و یا نشانه های آن، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

چگونه به منظور کاهش آسیب با عظیم پروتئینوری ناشی از سندرم نفروتیک





:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، پروتئینوری عظیم، چگونه به منظور کاهش آسیب با عظیم پروتئینوری ناشی از سندرم نفروتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: